Tillbaka till vardagen

Hej bloggen, hann inte skriva nagot igar alls. Hade jattemycket att sta i hela dagen! Pa kvallen akte Luke och jag till Brent Cross for att kika pa forlovningsringar till Luke. Han vill garna ha en aven fast det bara ar tjejen som far en i England. Men han tycker det ar fint och speciellt och aven fast det bara var jag som fick en ring nar vi forlovade oss sa tankte vi kopa en till Luke med senare. Men utbudet ar otroligt daligt, finns ingenting! Plus att folk verkar tycka att det ar helt knappt att en kille ska ha en ring ocksa. Detta blir jag lite irriterad pa, varfor tycker dem att det ar sa konstigt? Man ar ju tva som forlovar sig, det ar ju inte bara tjejen liksom. Jaja, nu ska vi vanta tills vi flyttar hem till Sverige i alla fall sa Luke inte behover kanna sig helt utanfor har i London ;)

Idag inleddes min 12 veckors praktik, ahhh kanns inte sa roligt att veta att man har hela sommaren framfor sig med plugg och praktik utan nagon ledighet men i september sa ar allt klart sa far komma ihag det nar det ar som jobbigast. Kandes lite ovant att vara tillbaka pa forlossningen och mina fotter mar inte bra nu efter 12 timmars skyndande omkring. Men nu ar forsta dagen avklarad i alla fall, har bara ett skift till den har veckan och det ar torsdag natt. Har inte jobbat natt sedan mitt forsta ar men det ska ga bra forhoppningsvis. Dags att sova snart, ar supertrott! Hoppas ni mar fint mina vanner, sov sa gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0