Torsdag

Fortfarande jattetrott, nastan sa att jag langtar efter att fa jobba dem langa dagarna och inte natter! Var verkligen helt slut igar! Piggnade till efter frukosten och tvattade en massa hemma, fikade hemma hos Tess och tranade med min dvd pa kvallen. Har sa jakla ont i hela kroppen idag, speciellt ben och rumpa! Sov 12 timmar inatt sa nu kanner jag mig lite battre i alla fall, at jattegod frukost med youghurt, bar och cashewnotter. Ska strax stada lagenheten, det behovs verkligen och senare blir det en powerwalk. Ikvall maste jag stanna upp sent igen, lanade en massa bra dvd filmer fran Tess igar sa tankte kolla pa en eller flera ikvall. Vi hors lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0