Wedding photos

Ahh vad fint brollopet var igar! Ceremonin var valdigt vacker, brudparet var sa lyckliga att det var alldeles rorande aven fast jag aldrig traffat dem forrut. Maten var fantastiskt god: getost med tillbehor till forratt, lamm till huvudratt, cheesecake med sorbet (saa god) till efterratt, sedan kaffe/te och petit four och sa senare en mini buffe och brollopstarta pa det! Min klanning var redan supertight innan brollopet och holl pa att spricka under kvallens gang! Det var verkligen en underbar dag och ar full av inspiration nu till Lukes och mitt brollop. Vill gifta mig sa snart som mojligt men vet att det inte blir av an pa ett par ar men dromma kan man ju gora...

Hotellet var helt fantastiskt aven det, valdigt god frukost imorse ocksa! Ar jattetrott nu efter en sen natt sa skulle sa garna vilja ha en tidig kvall. Dessvarre ar det dags for nattskift imorgon igen sa maste halla mig uppe. Tankte vila/sova ett litet tag i alla fall kanske och sedan ta mig upp igen :( En film blir det nog tror jag! Har kommer lite bilder fran gardagen:












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0