- 13 kg

Nu ar det 12 veckor kvar tills vi ska pa brollop i juni, ska bli jattekul och jag vill da ga gatt ned allt jag vill och vara nojd med min vikt. Ar inte helt saker pa vad jag vill att min malvikt ska vara men vet pa ett ungefar i alla fall. Det innebar ca minus 13 kg pa 12 veckor. Det kommer nog bli valdigt svart men det ar fullt mojligt tror jag om jag verkligen gar in for det! Kommer vara hemma i Sverige sammanlagt 4 veckor av dessa 12 vilket innebar att jag maste vara pa diet hemma ocksa. Nar jag kommer hem brukar jag alltid vilja ata en massa gott som jag saknat har men far helt enkelt forsoka ata nyttigt och powerwalka en massa. Sjalvklart kommer jag unna mig lite goda saker ocksa men om jag ska na mitt mal sa ar det hardkorning som galler nu! Borjade dagen med jattegod frukost: smoothie gjord pa blandade frysta bar, youghurt och linfro. Till det toast och te:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0