Blir det idag?

Idag var jag ivag till praktiken och skulle ga pa en av mina caseloads ultraljud. Det tog lite langre tid an vantat och var tvungen att stanna till pa Tesco ocksa sa var inte hemma forran nagon timme sedan. Idag ar en spannande dag for en av Lukes och mina vanner blir igangsatt pa forlossningen sa kanske blir det en bebis idag :) Men sadant kan ta en valdans tid ibland dock. Jag ar sa himla glad for deras skull, flera av vara vanner har skrivit pa Facebook att dem onskar dem lycka till och sa idag. Sa fint :) Ska kopa en present fran Sverige tankte jag for da kommer dem ju definitivt inte fa nagot liknande av nagon annan i alla fall.

Idag ar det aven Lukes pappas fodelsedag sa jag tror vi ska dit senare. Annars blir det nog en lugn kvall har hemma med en film kanske, hoppas ni far en underbar fredagskvall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0