Fakir?

Det har med LCHF har gatt sadar dem senaste dagarna. Eller ja, inte alls sa bra. Det blir nya tag imorgon har jag tankt da jag ska forsoka med nagot som kallas Fakir,en variant av LCHF. Man far bara ata protein och fett, inga kolhydrater overhuvudtaget. Inte ens gronsaker. Detta ar inte nagot som jag skulle vilja halla pa med lange alls men nagra dagar i alla fall. Maste verkligen ta och rycka upp mig, har inte lyckats ga ned nagonting alls pa 8 (!!!) veckor! Nu aker jag hem om 3 veckor imorgon och vill ha gatt ned lite innan dess i alla fall. Borjar kanna mig lite smatt stressad haha, vi ska namligen pa brollop den 12:e juni i sommar och da ska jag banne mig vara klar med viktnedgangen! Men det ska nog ga bra, bara jag skarper till mig nu...

Kommentarer
Postat av: Linda

haha, kanner igen det dar... Jag har oxa ett brollop som jag skall pa i sommar som jag hade tankt mig att forsoka vara smal till. Hitintills sa har det dock inte gatt sa bra, suck!!! Dax att ta sig i kragen tror jag! Jag far ta och anvanda din blogg som lite inspiration.



lycka till...



xx Linda..



p.s. sag att du hade kopt din forska brollopstidning.. Jag blir sjukt stressad av att lasa de dar tidningarna... det ar sa mycket som skall bestammas etc... panik...

2010-03-05 @ 13:26:17
URL: http://legallysophie.wordpress.com
Postat av: Anna

Hej Linda, vad gullig du ar som lamnar en liten kommentar :) Tack! Ja att ga ned i vikt ar inte latt det ibland, men bra att ha nagot som ett brollop som mal i alla fall. Lycka till du ocksa! Ska bli sa kul att ga pa engelskt brollop tycker jag, har aldrig varit pa ett :) Kram!

2010-03-05 @ 16:57:40
URL: http://annathereseelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0