Måndag

Åhh vad skönt det är med måndag och ny vecka utan stress över skola och praktik! Den här veckan kommer att bli jättelugn och mysig hemma. Umgås med familj och vänner, powerwalka en del(det är så himla mycket trevligare att göra det här istället för på Londons busy streets) och bara koppla av och ta det lugnt med läsning och så. På lördag, påskafton, ska vi iväg på en liten dagskryssning över dagen bara så det ska bli mysigt. Imorgon har jag ett tandläkarbesök inbokat som känns mindre mysigt måste jag säga!

Mamma är hemma från jobbet med förkylning och halsont så idag tar jag hand om henne, ska iväg och handla snart och senare ska jag laga middag. Kommer bli mycket gott, visar senare vad jag kokade ihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0