Nervos!

Pluggade precis hela dagen igar och gick och lade mig sent. Dromde mardrommar om provet idag haha och vid ett tillfalle satta jag mig upp i sangen och skrek, Luke trodde jag var helt knapp haha. Gick upp vid halv 8 idag i alla fall och har pluggat lite och atit frukost. Ska fortsatta plugga nu och sedan ivag till min praktikplats dar dem har provet vid ett tiden. Jag ar supernervos, vet att det inte ar pa riktigt nu men vill att det ska ga bra i alla fall saklart. Nar det ar over ar det bara att aka hem och fortsatta plugga eftersom vi har en inlamning imorgon, suck... Jag vill ha ledigt nuu! Hoppas ni far en toppen tisdag, vi hors imorgon!



I lordags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0