Powerwalk

Idag ar annu en stralande dag med bla himmel och sol. Det blev ingen powerwalk igar sa ska ta den nu strax istallet. Har lite ont i halsen dock sa ska inte kora for hart :)

Har hallt pa med LCHF Fakir nu sedan i fredags, inte strikt dock maste jag erkanna men har anda redan gatt ned 1.5 kilo. Sa det verkar ju funka bra men ar inte sa roligt daremot. LCHF tror jag ar en jattebra metod och livsstil som kan fungera fantastiskt for manga men jag saknar tyvarr kolhydrater alldeles for mycket. Speciellt brod!!! Sa nu blir det inga mer forsok med den metoden for min del, Luke ar sa himla trott pa mina diet planer haha stackarn. Men nu blir det 1300 kalorier om dagen fran och med idag, traning 3 ganger i veckan och en massa vatten! Det ar anda det jag mar bast av :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0