Stressigt!

Det gar inte sa bra for mig nu! Igar pa det praktiska provet sa fick jag det scenariot jag MINST av allt ville ha och kande mig osaker pa sa det gick ju inte sa stralande. Men det var bara forberedelse i alla fall som tur ar. Var helt slut igar nar jag kom hem och sa somnig pa kvallen sa pluggade nastan ingenting alls och trodde jag skulle hinna klart idag innan inlamningen. Det fick jag lida for idag! Var pa plats klockan 9 i biblioteket och tankte att det har kommer nog ga fint men tiden gick fort och inlamning var klockan 2. Nar klockan blev 2 var jag inte klar, jag var inte ensam i alla fall eftersom det var flera tjejer som inte hunnit klart. Sa klockan 4 skyndade jag over for att lamna in uppgiften eftersom det ar da dem tommer boxen! Puhh hann precis, det ar dock den samsta inlamningen jag nagonsin gjort sa tvivlar verkligen starkt pa om jag kommer att fa godkannt. Vi far se helt enkelt. Nu ar allt i alla fall klart i skolan pa ett litet tag och har bara imorgon kvar och sedan 2 veckors holiday! Gud sa skont!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0