Torsdag

Idag ar det jattefint har i London, inte sa soligt kanske men varmt i alla fall. Hade pa mig en tunn jacka till uni bara och tankte bara ta min stora sjal nar jag ska ivag strax igen :) Fick tillbaka en inlamning i skolan idag, fick godkannt sa ar jatteglad for det. Dessutom klarade jag det praktiska provet ocksa, det trodde jag inte :) Sa 2 av 3 godkanda nu i alla fall, far halla tummarna for uppgiften som jag lamnade in igar ocksa... Nu ar jag i alla fall ledig i 2 veckor, sa himla skont! Har massvis att fixa innan jag aker, ska strax hem till Lukes foraldrar och skriva ut mitt boarding pass sa att det ar klart i alla fall. Ar upptagen resten av dagen och kvallen sa imorgon maste jag ga upp tidigt och packa, stada upp lite hemma och trana! Tvattade en massa igar kvall i alla fall sa det ar klart.

I eftermiddag ska jag med tjejerna till Brent Cross, vi ska kika lite i affarer bara och senare ska vi hem till Elin. Ikvall ar sista kvallen jag kommer traffa Elin i London eftersom jag aker imorgon och Elin flyttar nasta vecka. Vi ska nog ga ut och ata pa nagot trevligt stalle sa tror det kommer bli en jattemysig eftermiddag och kvall! Vi hors imorgon, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0