Torsdagsfika

Efter uni idag sa akte jag upp till High Barnet for att fika med Elin och Emelie, mysigt! Torsdagsfika har blivit lite av en tradition da vi tjejer har traffats nastan varje torsdag pa sistone for lite fika och gossip :) Kikade lite i affarer ocksa men hittade ingenting. Var dags att trana idag igen sa jag bestamde mig for att ga hela vagen hem fran High Barnet till Finchley Central sa var traningen avklarad liksom. Sa det gick ju bra i mina stovlar ett litet tag i alla fall men sedan borjade det gora ONT! Jag vagrade dock ge upp haha sa haltade hem och dromde om mina UGG boots, Luke trodde jag var galen nar jag kom in :) Nu har jag blasor over hela fotterna, nice! Men det blev ju bra motion i alla fall. Nu ska jag lasa lite bloggar och sedan sova, hoppas ni mar bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0