Ett regnigt London

Sondag idag och regnet fullkomligt vraker ned utanfor mitt fonster! Jag har alltid tyckt valdigt mycket om regn (nar man inte ar ute det vill saga) sa tycker det ar riktigt mysigt att sitta och titta ut genom fonstret har i min soffa. Grillningen igar blev mycket lyckad, gud vad gott det kan vara! Speciellt nar man sitter utomhus som vi gjorde :) Lukes foraldrar har en liten wood burner som dem tande pa efter middagen och gud vad varmt det blev! Som en liten mini eld, sa vi satt ute runt den i flera timmar fast det bara var nagra plusgrader :)

Det blev ingen powerwalk igar sa korde armar och ben idag istallet, jaklar vad jobbigt det ar! Ar nydsuchad nu och magen kurrar sa ska gora iordning middag strax. Bara 4 dagar kvar nu tills jag aker hem pa fredag, langtar supermycket! Men innan dess har jag det hemska, laskiga, gigantiska provet pa onsdag eftermiddag, usch! Har sadan dalig motivation sa nagot pluggande har det inte blivit av i helgen. Ar i alla fall ledig fram tills pa onsdag sa jag kanner mig inte sa stressad aven fast jag borde det egentligen! Langtar tills juli da allt ar inlamnat och avklarat och jag bara har praktiken att koncentrera mig pa... Hoppas ni har en mysig sondag lovelies!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0