Forsta maj

Glomde helt bort att det var Valborg igar, hoppas att ni hade det mysigt om ni firade :) Nu ar forsta dagen pa maj snart avslutad och jag har haft en jattemysig start pa manaden. Luke och jag akte in till London pa formiddagen (det var med mycket overtalning jag valde bort min sovmorgon kan jag beratta) och gick pa museum, lunchade, promenerade i solen och shoppade lite. Det var jattemysigt att hitta pa nagonting tillsammans, det ar sa sallan det blir av <3



Natural History Museum i South Kensington.



Det fanns massvis att titta pa, Luke var overlycklig. Han alskar allt som har bade med natur och historia att gora.



Jag tyckte mest om biologi avdelningen, har ar en jattebebis som ar 8 ggr normal storlek i livmodern!



Vi fick koa jattelange for att kolla pa den har real size T-Rexen som rorde sig. Tycker den var lite laskig!





Vi var inne pa bade Harrods och Mulberry i Knightsbridge. En vacker dag SKA jag aga en vaska harifran, ahh vad mycket fint dem hade. Sag att en av personalen sneglade pa min Topshop vaska men man maste ju fa dromma i alla fall! One day, one day...

Det var stralande sol och bla himmel hela dagen, sedan nar vi var pa vag langs Oxford Street till tunnelbanan sa borjade det sjalvklart sporegna. Typiskt London! Hoppas ni har en trevlig helg mina vanner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0