Happy Friday!

Heej, hoppas att ni mar bra mina vanner! Igar hade jag min sista dag pa praktiken och det blev en busy dag, sprang omkring hela dagen kandes det som och slutade sent men fick mkt gjort i alla fall. Sa idag har jag varit ledig och det ar jag aven i helgen och mandag, tisdag. Sa himla skont, men maste plugga massvis med start imorgon da vi har varat jatteprov pa onsdag! Idag har jag varit i Brent Cross med min van och hennes ursota bebis, vi kikade i affarer och at jattegod lunch!

Dieten har gatt valdigt bra i veckan, har nu gatt ned 2.2 kilo sedan forra mandagen sa det ar jag valdigt nojd med. Ligger fortfarande lite efter i min plan, nu ar det 4 veckor kvar sa vi far se hur det gar. Tankte borja med min tranings dvd igen, korde armar och ben imorse med den i en timma innan frukosten och jag blev HELT slut! Tankte gora den 2 ggr i veckan plus 2 powerwalks sa det tror jag blir bra traning for hela kroppen!

Nu ska jag hanga lite tvatt och sa ska vi strax ivag till Lukes foraldrar pa kebab och film senare tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0