Hemma!

Ahh det ar sa skont att vara hemma! Sova i superskon sang, ata FIL till frukost (mums!!!) och sitta ute och sola i varmen! Har brannt mig idag aven fast jag smorjde in mig med solfaktor 30! Resan hem gick valdigt smidigt igar, var hemma lite innan 7 och fick da supergod grillad kyckling till middag. Idag har vi varit pa 50 ars kalas, kom hem for 2 timmar sedan ungefar. Nu nar jag ar hemma tanker jag kora GI/LCHF, borjade idag och har gatt fint hittills. Lyckades till och med sta emot pasta, baguette och mormors sockerkaka pa kalaset, ar lite stolt faktiskt :) Nu galler det bara att fortsatta sa. Ska borsta tanderna nu och krypa ned i sangen, sov sa gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0