Hemmakvall

Vi har det alltid sa himla trevligt hemma hos Sofia och kom inte i sang forran vid 2 tiden igar natt! Blev en ganska lang dag pa praktiken idag och pa hemvagen var jag tvungen att utratta lite arenden sa var jattetrott nar jag kom hem till slut. Var en massa saker jag borde ha gjort ikvall, borde ha gatt pa en powerwalk, borde ha stadat lagenheten, borde ha borjat pa mitt personal statement och borde ha fyllt i min praktikbok! Ahh gjorde inget av detta utan plockade bara iordning lite hemma, tog en varm dusch och tog pa mig mysklader och tande ljus! Sedan har jag kikat pa teve och last bloggar och bara tagit det lugnt, sa skont! Luke ville att jag skulle folja med till puben men kande inte for det heller nar jag ar sa trott. Sa det far bli en tidig kvall helt enkelt, imorgon ar det praktik igen! Hoppas ni har en harlig helg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0