Hemmamys

Det ar sa harligt att vara hemma! Jag tar sovmorgon varje dag, sedan gar jag upp och gor mig iordning, ater frukost framfor teven och kollar lite pa internet efter det :) Sa skont att bara ta det lugnt och samla krafter! Igar var vi och fikade hemma hos mina kusiner och fick rabarberpaj, mmm sa gott det var! Vet att jag ska halla pa med GI men rabarberpaj kan jag bara inte saga nej till :) Usch vad trakigt Eurovision var forresten, nagra latar var val helt okej men det var flera som var helknappa! Men sa ar det val varje ar i och for sig... Ska blir roligt att se Anna imorgon kvall i alla fall!

Idag ar det riktigt fint ute, ska ga ut pa verandan nu och lasa lite strax. Nar mamma kommer hem blir det en powerwalk for oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0