Min plan!

Heej, hoppas att ni har haft en bra start pa denna nya vecka och en harlig Bank Holiday om ni befinner er i London :) Har har det varit jattekonstigt vader idag, det sag helt okej ut imorse nar jag begav mig till praktiken sa struntade i bade jacka och paraply. Hade en varm kofta pa mig idag sa det racker gott och val tankte jag. Dar hade jag fel, under dagen hann jag se bade regn, hagel och nastintill orkan storm! Jag hackade tander mellan hembesoken och angrade bittert att jag inte tagit jacka och mina Uggs. Men man maste se lite ordentlig ut pa praktiken sa Uggs skulle nog inte godtas tyvarr... Vi var klara vid 3 i alla fall sa jag ska inte klaga egentligen! Luke har satt pa varmen igen hemma och tant ljus sa har kanns det mer som host an maj manad! Det vander nog snart far vi hoppas, ska ta en varm dusch och satta pa mig raggsockor efter det ;)

Nu ar det bara 6 veckor kvar tills vi ska pa brollop och da jag satt mitt mal for viktminskningen. Eller ett litet mal i alla fall eftersom det kanske blir nagra kilo minus till efter det forhoppningsvis. Men till brollopet vill jag kanna mig slank och smal i en fin klanning! Jag har tankt mig minus 10 kilo tills dess och nu kanns det bara som att jag star stilla vilket ar bra pa ett satt eftersom jag inte gar upp men maste ta tag i detta nu sa att jag far se lite resultat! Sa nu blir det 2-3 veckor med 1000 kalorier dagligen vilket ar valdigt lite och inte rekommenderas egentligen men det kan vara okej for en kort period bara och for att satta igang viktminskningen igen! Sedan aker jag hem i 2 veckor och da tankte jag kora low carb medan jag ar hemma. Dels for att jag tror att det ar bra att byta metod ibland och dels for att det kanns mycket lattare att kora low carb hemma an vad det ar har. Sa nu ar det 1000 kalorier som galler i alla fall, size 10 here I come!

ASOS Mesh Insert Bandage Dress

Den har klanningen har jag kikat pa till brollopet ifran Asos. Tycker den skulle vara jattefin med ratt accessoarer och en slank kropp dessutom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0