Mmm Marabou!

Ahh sov sa skont inatt, somnade vid 11 sa fick manga timmars somn innan mobilalarmet ringde. Luke ramlade in nagon gang vid halv 4 tiden imorse men jag vaknade knappt :) Kom hem fran praktiken vid 4 tiden idag och gick pa en powerwalk direkt. Sedan blev det middag hemma hos Lukes foraldrar, det var riktigt gott med en roast dinner da jag inte atit det pa jattelange nu! Lamnade min bil dar da den ska besiktas imorgon hos Lukes pappas van. Ar lite nervos, har verkligen inte rad med att fixa massvis om nagot ar fel sa jag hoppas att min lilla bil mar bra! Har halvlegat har i soffan nu framfor laptopen sedan vi kom hem med te och Marabou mjolkchoklad! Min snalla mentor var pa Ikea igar och kopte en jattestor chokladkaka till mig :) Tankte att jag skulle unna mig det ikvall, det har gatt jattebra sedan i mandags med dieten: -1.6 kg aven fast det var Lukes fodelsedag och sedan tjejkvall sa ar mycket nojd med det. Ska forsoka denna vecka att kora riktigt hart da det fungerar sa bra! Nu ska jag ta ett glas kall mjolk med min choklad, sa himla gott! Vill titta pa det senaste The Hills avsnittet sa ska forsoka hitta det nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0