Mors Dag och segling!

Idag firade jag min fina mammi med frukost, blommor och kort!



Sedan sa bar det av ut i skargarden med nya segelbaten, jag kan inte segla men forsoker lara mig lite av pappa. Det blev en valdig fart och lutning pa vagen hem sa det var jattekul! Solen ar sa himla underbar i skargarden sa fick en massa farg hoppas jag! Kanner mig inte pa topp, hade jatteont i halsen under natten. Ingen feber men har atit halstabletter hela dagen, hoppas det blir battre snart. Nu kommer min lillebror hit pa middag strax. Det blir kottfarssas och spaghetti, en av mina favoriter!





Det har statliga skeppet var ocksa ute och seglade.



Vi lag for ankare en liten stund och jag satt pa badbryggan och doppade fotterna i vattnet, det var jattekallt!



Det gick riktigt fort pa vagen hem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0