Shoppingsugen

Har suttit och last lite bloggar och sett sa mycket fint som finns ute i butikerna nu. Ar valdigt shoppingsugen men har inte tankt att kopa sa mycket medan jag ar hemma. Det enda jag verkligen behover ar en klanning till brollopet om nagra veckor. Daremot hittade vi ett par av mina gamla jeans hemma hos mormor igar, dem hade legat dar for att mamma skulle sy upp dem. Dem ar raka och morkbla, fran Gul & Bla, kommer inte ihag nar jag kopte dem. Tror att det maste varit pa hogstadiet, dem satt fint i alla fall, liiite tighta men nu har jag ett par "nya" jeans i alla fall :)

Ska ladda ned lite musik till Ipoden nu och sedan blir det en powerwalk. Det ar sol ute igen! Ikvall ska jag traffa fina Sara <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0