Today

Sa nu var provet gjort i alla fall, kandes okej men vi far se imorgon da vi far ringa om resultaten :) Provet har hallt pa i 2 dagar nu da det ar 30 minuter var for varje person. Allt handlade om ett obstetric emergency, vi fick ej veta vilken av 7 mojliga som vi skulle behova utfora forran det var provdags. En av mina larare kom och hamtade mig i ett rum och sade att jag sag valdigt lugn och avslappnad ut, haha det var jag inte kan jag saga! Sa fick jag valja ett av 4 stycken papper som lag pa bordet och den jag valde blev mitt emergency som jag sedan fick skriva om i 10 minuter och sedan ga in i ett rum dar jag fick prata om allt jag skulle gora i en sadan situation infor 2 stycken andra larare och en filmande kameraman! Det kandes okej men vet att jag missade en del saker. Haller tummarna for morgondagens resultat!

Gick pa en drink till en pub i narheten av skolan efter med nagra gulliga tjejer fran min klass. Var superhungig nar jag kom hem sa vrakte i mig en massa chips och dip! Denna veckan har verkligen inte gatt bra for min diet, nasta vecka blir det nya tag hemma i Sverige! Nu ska jag kika pa senaste The Hills avsnittet tankte jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0