Torsdag!

Imorse blev det en ordentlig sovmorgon, vaknade inte forran lite innan 10, sa skont! Ringde min personal tutor i skolan nar jag gatt upp och blev jattejattejattenojd med mitt provresultat :) Har varit sa glad hela dagen, forvantade mig verkligen inte ett sa fint betyg. Annars har jag mest fixat infor imorgon, skrivit ut boardingpass, packat och stadat lagenheten sa att det ar fint ett litet tag medan Luke bor sjalv i alla fall :) Gick pa en langpromenad med Therese ocksa, det var riktigt svettigt i varmen! Sa himla typiskt om det blir riktigt pangvader har nu nar jag aker och sa blir det inte fint hemma, men tydligen ska det fina vadret halla i sig hemma verkar det som. Hoppas, hoppas! Vill sa garna ha lite farg!

Ska gora lite te nu. Maste hanga tvatt och byta sangklader ocksa men sedan ar det nog dags att sova tror jag! Ooh maste fixa till naglarna ocksa :) Sov sa gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0