Trottis

Ahh kanner mig helt slut idag, blir ingen powerwalk for mig ikvall. Istallet ska jag ta en varm dusch strax och sedan blir det ost och skink paj med gronsaker till middag, mums! Ar sa himla trist med vadret for tillfallet tycker jag, det ar faktiskt riktigt kallt och kanns inte alls som maj. Nu far det bli var tack bade har och hemma i Sverige tycker jag! Nasta fredag aker jag hem (om inte vulkanen satter igang igen) och da vill jag ha solsken och minst 15 plusgrader hemma :)

Har jobbat nu sedan torsdag forra veckan sa det ar val inte konstigt att jag kanner mig trott i och for sig, min mentor har gett mig 2 extra dagars ledigt den har veckan sa imorgon ar jag ledig=sovmorgon! Men inte for lange, har en hel del att sta i! Hoppas ni mar bra mina fina vanner, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0