Antligen helg!

Sa skont med tva dagar ledigt och underbart att verkligen fa uppskatta det nu efter en veckas jobb! Igar var en underbar dag da ett par av vara vanner fick sin andra son som ar underbart fin! Langtar efter att fa traffa dem alla! Det ar sa manga nara som utokar sina familjer, ar gravida eller planerar att bli sa det tycker jag ar sa himla roligt! Langtar tills den dagen da det ar var tur <3 Vaknade ganska tidigt da L skulle ivag pa ett jobb idag. Sedan dess har jag atit frukost i sangen och fastnat har i flera timmar framfor laptopen. Ska stada nu och senare ivag for att leta efter ett par bra skor till jobbet, dem jag bestallde var for sma. Ikvall blir det saklart X Factor och en lugn hemmakvall tror jag, mys! Ha en harlig lordag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0