Ny vecka!

Hoppas ni har haft en bra start pa den nya veckan! Sjalv kanner jag mig harligt uppvilad efter en lugn helg och mar mycket battre nu men det var svart att ta sig upp ur min skona sang imorse nar det regnade utanfor... Har varit pa forelasning idag om amning hela dagen vilket aven galler for morgondagen. Hade iskalla fotter hela dagen i mina sma ballerinaskor som egentligen inte ar sa passande for november. Det var en intressant dag i alla fall men lite langrandigt, det var flera som holl pa att nicka till dar inne haha! Vi var och storhandlade nar jag kom hem och nu ska jag strax se pa andra delen av ett spannande brittiskt drama! Hors en annan dag mina vanner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0