Torsdag

Good evening! Bara en dag kvar av min forsta vecka pa jobbet, det har gatt riktigt fort! Roligt ar det med men laskigt att ha eget ansvar nu aven fast alla ar sa snalla och hjalpsamma. Maste ta in saker i ett rasande tempo for att hanga med! Kanner mig fortfarande inte helt okej, ar forkyld och nyser men det ska nog ga over snart. Har at vi kebab till middag (det gar inte bra med min diet plan den har veckan heller, dalig motivation!!!) och Luke ar nu i sitt esse framfor sin nya x box. Det var ju lite onodigt nar man har ett playstation tycker jag men det tycker inte han sa nu ar den kopt! Jaja bara han ar glad sa :) Sjalv ska jag lasa lite bloggar nu och titta pa svensk tv, sa himla bra att man kan gora det over internet. Hoppas att ni mar bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0