Typiskt!

Ar det inte typiskt att bli sjuk nar man varit ledig i tva manader och kunnat vara sjuk vid en massa tillfallen! Sa blir jag dalig nu istallet. Fick jatteont i halsen igar kvall och trodde jag hade feber, sov urdaligt hela natten. Kandes battre imorse i alla fall men har inte kannt mig helt okej under dagen. Men vagrar vara sjuk veckan jag borjar jobba, det kanns ju jattetrakigt. Sa ska ga och lagga mig tidigt ikvall och forhoppningsvis vakna upp efter en god natts somn och kanna mig aterstalld. Det gick bra idag i alla fall, var sa himla nervos nar man inte vet vad man ska forvanta sig liksom men allt gick bra och alla verkar trevliga i alla fall. Hann inte jobba sa mycket da det var en massa papper etc. att ga igenom pa formiddagen plus en forelasning. Nu ar forsta dagen avklarad i alla fall :) Hoppas ni haft en bra start pa veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0