Myskvall

Har haft en jattetrevlig dag med strosande i affarer och lunch. Hittade lite smasaker pa Primark bara som tights etc. Fyndade aven ett par jattesota laderhandskar i ljusrosa. Har en mossa fran H&M i ljusrosa sa det kommer bli fint ihop. I en annan butik kopte jag ett par ljusgra "torgvantar" som ar jattemysiga. Sa nu ar jag laddad infor kallt vader i alla fall! Det basta inkopet var anda min fina jacka som jag hittade pa tk Maxx! Den kostade lite mer an vad jag hade tankt mig att spendera men det kommer vara vart det for den ar sa varm och gosig och bra kvalitet. Market ar Elizabeth Emanuel och den ar i supermjuk fuskpals, lite halvlang och med en stor krage. Har varit sugen pa en fuskpals ett tag nu men inte varit riktigt saker pa att det ar min stil men blev helt kar i den har. Tycker aven jattemycket om den har svarta fran Vila:

Image 1 of Vila Faux Fur Coat With Belt

Den ar pa rea nu dessutom! Men ar sa nojd med den jag kopt nu sa en svart far det bli kanske nasta ar istallet.

Luke lagade spaghetti med kottfarssas till middag, var riktigt gott! Nu har han gatt ut for kvallen sa jag ska ta en dusch snart, sedan pa med bekvama klader och sa blir det myskvall har for mig sjalv! Ha en trevlig kvall ni med sa hors vi imorgon, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0