Powerwalk

Har kommit in i en sadan himla dalig rutin nu nar jag ar ledig och sover minst 10 timmar per natt! Nu maste jag verkligen dra ned pa somnen for annars kommer det ju aldrig ga nar jag borjar jobba. Sa alarmet gar numera av 09:00, da far jag ju anda sovmorgon liksom :) Imorse traffades min van T och jag pa en powerwalk, en trevlig start pa dagen! Dessutom jattebra for fettforbranning att ga efter en kopp te/kaffe och innan frukost! Det ar sa mycket roligare att ga tillsammans med nagon ocksa istallet for bara Ipoden som sallskap. Sa efter en dusch och frukost sitter jag nu har framfor This Morning och laptopen sedan ett tag tillbaka.

Igar kvall hande en lite rolig sak. Typiskt mig att gora nagot sa dumt! Jag skulle hamta Luke efter college dar han hade prov. Det drog ut pa tiden och jag satt dar och vantade i bilen med radio och ljus pa for fullt utan att tanka pa det. Sa nar han antligen kom och vi skulle kora ivag startade ju sjalvklart inte min stackars bil da batteriet var dott. Sa mitt pa en stor gata fick Luke borja putta bilen och mig, han var helt slut efter stackarn. Det gick pa tredje forsoket med tvaans vaxel i, tack och lov! Kul om det skulle handa om man var sjalv liksom haha och fick borja fraga okanda manniskor om hjalp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0