Weekend

Hej hej, hoppas att ni har en trevlig helg! Igar blev det en tur till bade Wood Green och Brent Cross. Provade manga olika modeller pa byxor att ha till jobbet men kom bara hem med ett par sa far prova dem hemma idag och bestamma mig. Kopte lite hudvards produkter fran min favorit Body Shop ocksa men inte sa mycket mer. Val hemma sa blev det myskvall med X Factor, film efter det, pizza och choklad. Hade en riktig fuskdag igar! Veckans resultat blev samma pa vagen men minus i centimeter sa nagot maste jag ju ha gjort ratt. Tror det kommer ga battre nar jag borjar jobba och ar mer aktiv varje dag!

Vad skont med en timmes extra somn forresten, det passar ju perfekt nu nar jag maste komma in i nya rutiner ;) Planerna for idag ar powerwalk, forberedelser infor imorgon och middag hos Lukes foraldrar. Vi hors lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0